Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 1 – Σύσταση Εθνικού Συμβουλίου Οδικής ΑσφάλειαςΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος | 29 Ιουλίου 2010, 15:45
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμε υπουργέ, Συμφωνώ απόλυτως με το προηγούμενο σχόλιο και επαυξάνω. Ι)Στην Ελλάδα δεν υπάρχει κυκλοφοριακή αγωγή και το φαινόμενο αυτό ξεκινά από την παιδεία μας. ΙΙ)Στους Ελληνικούς δρόμους η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων οδηγών δεν τειρεί τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, γεγονός που το παρατηρώ καθημερινώς όταν οδηγώ. ΙΙΙ)Οι προτάσεις μου: α)Επείδη τα τροχαία δυστυχήματα είναι 1ή αίτια θανάτου για νέους 18-24 ετών προτείνω για αυτές τις ηλικίες να δίνεται άδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου έως 1000 κυβικά και με μέγιστη τελική ταχύτητα οχήματος τα 130χμλ/ώρα. β)Τοποθέτηση καμερών και ρανταρ για τον έλεγχο των παραβιάσεων του κοκ σε όλα τα σημεία που στατιστικά έχουν συμβει τα περισσότερα τροχαία δυστυχήματα, καθώς και άμεση απόστολή των προστίμων κατ'οίκων. γ)Δημιουργία δημόσιων χώρων στάθμευσής θα βοηθούσε στην αποσυμφώρηση κεντρικών σημείων όπως ο Πειραιάς και η Αθήνα. Εν ώρα αιχμής θέλω από το Ν.Φάληρο 5 λεπτά να φτασω στον Πειραιά και 20 λεπτά για να βρώ ένα χώρο στάθμευσης. Εν τέλει, κύριε υπουργέ, στην Ελλάδα νόμους έχουμε, το πρόβλημα είναι ότι δεν τους εφαρμόζουμε. Ας γίνει επιτέλους μία προσπάθεια αυτοί που παραβαίνουν να τιμωρηθούν δικαίως ανάλογα με την φορολογική δήλωση και με το πόσο ακριβο αμαξί οδηγούν. Ευχαριστώ πολυ.