Αρχική Κανονισμός Λειτουργίας Ερασιτεχνικών Σταθμών ΑσυρμάτουΆρθρο 5 Διαδικασίες Εξετάσεων, Εξεταζόμενα Μαθήματα και ΒαθμολογίαΣχόλιο του χρήστη Ιωάννης Λαγός SV2HOA | 29 Μαΐου 2011, 08:07
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θερώ πως τα άτομα με ειδικές ανάγκες θα πρέπει μόνο να παρακολουθούν ικανό αριθμό μαθημάτων, είτε απο συλλόγους (χωρίς αμοιβή φυσικά), είτε και μόνοι τους, φυσικά θα πρέπει η διδακταία ύλη να αποτυπωθεί και γραπτά και ηχιτικά, ώστε να είναι από όλους προσβάσιμη. Είμαι σίγουρος ότι αυτά τα άτομα λόγω το έντονο συναίσθημα του σεβασμού που τους διακρίνει, και της έντονης ανάγκης εποικοινωνίας με άλλους ανθρώπους, είναι και θα είναι κλάσεις καλλίτεροι ραδιοερασιτέχνες από τον σωρό των υπολοίπων. Γνωρίζω ραδιοερασιτέχνη με διακριτικό από Β??, που δεν έχει κάνει καμία επαφή ασυρμάτου με το εξωτερικό, σπάνια βγαίνει στους επαναλήπτες για επαφή, όμως επι τόσα χρόνια δημιουργεί έντονο παράσιτο, (αγόρασε κατευθυνόμενη κεραία πολλών dB), για τον σκοπό αυτό, με στόχο να παρενοχλέί τους γραφικούς χειριστές των επαναληπτών. Επίσης γνωρίζω ραδιοερασιτέχνη με ίδιας εποχής διακριτικό, που έχει γίνει γραφικός άσχετος των επαναληπτών, ο οποίος δεν γνωρίζει πόσο κάνουν 2+2, αλλά πήρε πτυχίο από νομαρχία που έχει πρωτεία επιτυχόντων.