Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 4 – Καθιέρωση ειδικού ελέγχου εκπομπών θορύβου κυκλοφορούντων μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων για την προστασία του περιβάλλοντοςΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ | 29 Ιουλίου 2010, 15:35
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
"Αφαίρεση της άδειας έκδοσης Κ.Ε.Θ. από είκοσι (20) ημέρες έως και οριστικά, καθώς και εφαρμογή των διατάξεων του ποινικού κώδικα". Με την ηχορυπανση ομως τι γινεται; Συμφωνω με τα σχολια των ΑΝΕΣΤΗ και ΣΠΥΡΟΥ ΒΛΑΧΟΥ και προτεινω "ON THE SPOT" προστιμο εως και αφαιρεση της αδειας. Δεν γινεται να λετε στο παραβατη: σου αφαιρουμε τη καρτα και αν σε πιασουμε ξανα (εντος των 20 ημερων) θα σε τιμωρησουμε. Δινετε δηλαδη περιοδο χαριτος; και μετα; Χρειαζονται αυστηρα προστιμα και ισως αφαιρεση αδειας για την ηχορυπανση, διοτι συνηθως να ειναι εσκεμμενη ή ωχ αδερφε που να τρεχω τωρα να το φτιαχνω. Και ποιος κανει την ηχορυπανση; Εκεινος ο οποιος: 1. εχει υποστει βλαβη (και που επρεπε να τη διορθωσει ΑΜΕΣΑ). 2. εχει κανει παρεμβασεις στο μοτοποδηλατο κλπ. 3. ?