Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 17 – Καταργούμενες διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΛΑΜΠΡΟΣ Κ. ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ | 29 Ιουλίου 2010, 19:32
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Πιστεύουμε ότι πρέπει να τεθεί άρθρο 17, όπως παρακάτω, και το 17 των περιεχομένων σας να γίνει 18. Αρθρο 17. Εποπτεία, έλεγχος, και διαδικασίες εφαρμογής Κυκλοφοριακών μελετών Αστικών Περιοχών. Δικαιολόγηση Αρθρου: Επειδή τις Κυκλοφοριακές μελέτες που κάνουν κυρίως οι Δήμοι, τις χρηματοδοτούν και ελέγχουν οι ίδιοι, τους δίνεται η δυνατότητα να επιβάλλουν –έστω εν μέρει και ανάλογα με την αντίσταση του εκάστοτε μελετητή- απόψεις οι οποίες εφαρμοζόμενες όχι μόνο επικίνδυνες δεν είναι αλλά στην ακύτερη περίπτωση ηθελημένες παγίδες για τους οδηγούς. Ετσι είναι ευκαιρία για το κοινωνικό σύνολο, να τεθούν όροι , πριν την εφαρμογή των εν λόγω μελετών. 2. Επίσης στις ποινές για παράβαση κάποιων πινακίδων (πχ στάθμευση) , η τιμωρία του οχήματος ισως πρέπει να επανεξεταστεί. Για τη σύνταξη του άρθρου 17 (ΝΕΟ), στη διάθεσή σας, όπως και για κάθε επεξήγηση. Λάμπρος Μητρόπουλος Πολ. Μηχανικός, Μs. thl. 210 5236274 fax. 210 5237 72 ΠΑΤΗΣΙΩΝ 21 ΑΘΗΝΑ