Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 4 – Καθιέρωση ειδικού ελέγχου εκπομπών θορύβου κυκλοφορούντων μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων για την προστασία του περιβάλλοντοςΣχόλιο του χρήστη ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ | 29 Ιουλίου 2010, 23:26
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρέπει να αναφέρεται σαφώς μέχρι πόσα ντεσιμπέλ θορύβου επιτρέπεται η κυκλοφορία των μοτοσυκλετών και να απαγορεύται η κυκλοφορία τους όταν υπερβαίνουν αυτό το όριο. Μόνο έτσι θα έχει το μέτρο της Κ.Ε.Θ. πρακτικό αποτέλεσμα στη ζωή των πολιτών.... Επίσης ειναι αυτονόητη η καθιέρωση ελέγχου του θορύβου όλων των οχημάτων {και φορτηγών , λεωγορείων κλπ) που κυκλογορούν εντός κατοικημένων περιοχών , απο ειδικά συνεργεία της τροχαίας εφοδιασμένα με κατάλληλα μηχανήματα μέτρησης του θορύβου και να επιβάλονται επι τόπου διοικητικές ποινές - πρόστιμα στους παραβάτες των επιτρεπτών ορίων θορύβου. Τέλος θέλω να υπενθυμίσω οτι σύμφωνα με ιατρικές μακροχρόνιες μελέτες έχει αποδειχθεί οτι ο υπερβολικός θόρυβος προκαλεί μόνιμη βλάβη και βαρυκοϊα... !