Αρχική Νέο Θεσμικό Πλαίσιο Οδικών και Εμπορευματικών ΜεταφορώνΆρθρο 2 Κατηγορίες και ορισμοίΣχόλιο του χρήστη Πανανακης Δημητρης | 22 Απριλίου 2010, 19:50
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αν περιορισετε τα Νομαρχιακα αυτοκινητα μεσα στο νομο της εδρας τους ειναι σαν να τα καταργηται.Κανονικα θα επρεπε και αυτα με το υπαρχον τοναζ που εχουν να μπορουν να πανε σε οποιοδηποτε νομο της Ελλαδος.Υπαρχουν εταιρειες ή ανθρωποι που θελουν να στειλουν τα πραγματά τους με ενα αυτοκίνητο χωρις να φορτωθουν με αλλα εμπορευματα για διαφορυς λογους και αυτοι θα ειναι υποχρεομενοι να πληρώσουν πολυ περισοτερα χρηματα σε ενα μεγαλο φορτηγο για να τα μεταφέρει.Π.χ. εγω εχω ενα αυτοκινητο και μου λεει μια εμπορικη επιχειρηση να μεταφέρω δυο παλέτες κρύσταλλα του τονου στην χαλκιδικη σε ενα ξενοδοχειο.Δεν θελει να τα στειλει με πρακτορειο επειδη εχουν μεγαλη αξια και φοβαται μην σπασουν για τον ιδιο λογο δεν θελει να φορτωθουν και με αλλα εμπορευματα.Εγω εχω πολύ λιγοτερα έξοδα σε πετρέλαια και αναλώσιμα απο ενα φορτηγο μεγαλητερο αλλα με το περιορισμό του νόμου ο εμπορος θα πρεπει να πληρώσει περισότερα χρηματα για να τα στειλει και κατα συνέπεια και ο καταναλωτης.Οπότε θα ειχα να προτείνω ε΄λεύθερη μετακίνηση των νομαρχιακών αυτοκινήτων με εμπορεύσιμα προιόντα και ας γυρνάνε πίσω άνευ φορτίου αν και, αν γυρνούσαν με καποιο φορτιο το κοστος θα επεφτε περισοτερο και δεν θα χρειαζοταν να φευγουν νυχτα για να κανουν παρανομα την μεταφορα οπως συμβαινει, ισως , σε αρκετες περιπτώσεις.