Αρχική Νέο Θεσμικό Πλαίσιο Οδικών και Εμπορευματικών ΜεταφορώνΆρθρο 4 Προϋποθέσεις χορήγησης αδειών Φ.Δ.Χ.Σχόλιο του χρήστη ΛΑΣΚΑΡΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ | 23 Απριλίου 2010, 19:30
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμοι κύριε Υπουργέ των Μεταφορών & Λοιποί Νομοθέτες , Είμαι 28 Χρονών 0ικονομολόγος , με σπουδές στην Ιταλία ( 2000 - 2004 ). Στην ηλικία των 24 ετών και όταν η άδεια Δ.Χ στην Ελλάδα κοστιζε 75.ΟΟΟ Ευρώ ( 40Τόνων Κοινού Φόρτου Δηλ το έτος 2004 ) , ήμουν από τους πρώτους που ίδρυσα εταιρία διεθνών μεταφορών στην Κύπρο ( CY ) και το 2007 πάλι από τους πρώτους που πήρα άδεια Διεθνών μεταφορών Στην Βουλγαρία ( BG ) . Σας αναφέρω λοιπόν ότι σε καμία περίπτωση τα εν λόγω άνωθεν κόστη-έξοδα δεν ξεπέρασαν ποτέ τις 9.000 Ευρώ , δηλ δεν άγγιζαν καν ούτε στο 1/10 της αξίας της οποίας σας υπέδειξαν το έτος 2010 τα συνδικάτα και οι σύμβουλοι σας , ως ενδεικτικές τιμές. Η τιμές η οποίες ορίζεται στο Νομοσχέδιο με τις εν λόγω κλίμακες , αναφέρονται σε προηγούμενα έτη , κατα τα οποία υπήρχε Ρευστότητα στην Αγορά και το Χρηματηστήριο είχε φτάσει στις 10.000 Μονάδες Σήμερα το χρηματηστήριο " χαροπαλεύει " καθημερινά κάτω από τις 2.000 μονάδες . Η άδειες σήμερα πωλούνται προς 40.000 - 43.000 Ευρώ . Είμαστε στο έτος 2010 . Αν νομοθετήσετε την αξία της Αδείας ΔΧ στα 90.000 με 95.000 Ευρώ , υπέρ των 33.000 ιδιοκτητών Δ.Χ . , θα επιστρέψεται και τα χρήματα των εκατοντάδων χιλιάδων Ελλήνων που έχασαν τα χρήματα τους τα προηγούμενα χρόνια στο χρηματήστιριο ? π.χ Η τιμή της Εθνικής Τραπέζας είχε 27 Ευρώ Και σήμερα έκλεισε στα 11,52 ευρώ . . . Το νομοσχέδιο σας είναι εκτός τόπου και χρόνου . Οι σύμβουλοι σας και οι εκπρόσωποι των συνδικάτων σας επιδεινκύουν τις τιμές που είχαν οι άδειες στην χρυσή εποχή της μεταφοράς. Να προσθέσεταιεπίσης ότι 8.000 Φορτηγά Διεθνών Μεταφορών Ελληνικών συμφερόντων είναι ενταγμένα στην Βουλγαρία . Τα χρήματα που χάνονται απο τα τέλη κυκλοφορίας , ασφάλειες και Φ.Π.Α αλλά και από την Επιστροφή του Φ.Π.Α θα έπρεπε να σας προβληματίζουν. Το εν λόγω νομοσχέδιο σας δεν θα προσέγγισει κανέναν ξένο επενδυτή , διότι είναι πρωτοφανές για την ευρώπη . Ιταλία , Γερμανία , Αυστρία , Βουλγαρία , Κύπρος προσφέρουν άδειες με λιγότερα από 10.000 ευρώ . Για αυτό λοιπόν η Ελλάδα ήταν , είναι και θα είναι μια χώρα " Αντιπαραγωγική " . Το μόνο σωστό Νομοθέτημα σας , είναι η επιβολή φορολογικής Δικαιοσύνης και η καθιέρωση βιβλίων εσόδων - εξόδων σε όλα τα Δ.Χ. Αλλά και σε αυτό αργήσατε 30 ολόκληρα χρόνια . Η Βουλγαρία παραμένει η γρηγορότερη , φθηνότερη και αποδοτικότερη λύση για την Διεθνή οδική Μεταφορά Εμπορευμάτων και με σταθερή φορολόγηση 10 % Επι του καθαρού κέρδους .