Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 1 – Σύσταση Εθνικού Συμβουλίου Οδικής ΑσφάλειαςΣχόλιο του χρήστη Αργυρώ Κουκουλά | 31 Ιουλίου 2010, 12:07
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ισχυρή μου άποψη είναι ότι καμμία επιτροπή κανενός φορέα δεν απέφερε ουδέποτε ουδέν πλήν δαπανών και αύξηση γραφειοκρατίας η οποία μονίμως διασκορπίζει τήν ευθύνη από τόν κανένα έως τόν κανένα. Για να αυξηθεί η ασφάλεια στούς δρόμους, πέραν του καλύτερου οδοστρώματος , καθοριστικός παράγοντας είναι η ετοιμότητα κι η οργάνωση της Τροχαίας αλλά και της κατα τόπους Αστυνομίας. Συγκεκριμμένα, αντί νάναι μαζεμένοι οι τροχονόμοι στο κέντρο της Αθήνας και να γράφουν πρόστιμα εκεί που είναι εύκολο ή να παρακωλύουν την συγκοινωνία κάνοντας τα συμπληρώματα στα φανάρια, καλό είναι να υπάρξει ένας αποκεντρωτικός σχεδιασμός παρακολούθησης, όχι μόνο παραπτωμάτων των οδηγών αλλά και τών υπευθύνων των δρόμων. Δεν είναι λίγα τα σημεία με λακούβες, δέντρα μπροστά σέ σήματα,ελλειπείς φωτισμούς και άλλες αυθαιρεσίες που η Τροχαία δεν δίνει δεκάρα ενώ θα έπρεπε. Ομοίως ελλείψει Τροχαίας ,σε επαρχιακές διαδρομές , είναι απαραίτητο η Τοπική Αστυνομία να εκπαιδευτεί σέ άμμεση επικοινωνία με τήν Τροχαία αντί να παραπέμπει σέ ΄΄αναρμοδιότητα΄΄ και η έλλειψη ασφάλειας να διαιωνίζεται.