Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 4 – Καθιέρωση ειδικού ελέγχου εκπομπών θορύβου κυκλοφορούντων μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων για την προστασία του περιβάλλοντοςΣχόλιο του χρήστη Χρηστος Στεργιοπουλος | 31 Ιουλίου 2010, 13:33
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εκπροσωπόντας την ΛΕΜΟΤ (Λεσχη Ελληνων Μοτοσυκλετιστων)www.lemot.gr θέλουμε να καταθέσουμε την άποψη μας για το συγκεκριμένο νόμο. Ως γνωστόν όλες οι μοτοσυκλέτες για να αποκτήσουν αριθμό κυκλοφορίας, χρειάζονται να εχουν την εγκρίση τύπου,οτι πληρούν την νομοθεσία για να κυκλοφορούν. Αρα εκ του νόμου τα κυκλοφορούντα οχήματα δεν προκαλούν θόρυβο. Αυτά που προκαλούν θόρυβο ειναι όσα εκ των υστέρων τροποποιούν τις εξατμίσεις τους, ειτε καταστρέφοντας τον σιγαστήρα τους, ειτε αλλάζοντας την εξάτμιση μια αλλη που δεν πληροί τις προδιαγραφές θορύβου. Στο εμπόριο υπάρχουν αρκετές εξατμίσεις, οι οποιές ομως εχουν το διακριτικό στην συσκευασία τους συνήθως τον όρο street legal (νόμιμη χρήση δρόμου),ή, for competion use only (για αγωνιστικη χρήση μόνο). Η δεύτερη κατηγορία ειναι καθαρά για αγωνιστική χρήση μόνο, οπου και εκει υπάρχουν όριο θορύβου, (πολύ υψηλότερη στάθμη εν σχέσει με το οριο για καθημερινή χρήση)βάσει προδιαγραφών που ορίζει η παγκόσμια ομοσπονδία. Εχοντας αυτά τα στοιχεία ως βάση, ας λάβουμε υπόψιν μας τα παρακάτω. Συμφωνούμε οτι πρέπει να υπάρχει έλεγχος της στάθμης θορύβου για ολα τα κυκλοφορούντα οχήματα, κατι το οποίο πηγάζει και απο την απλη ανθρώπινη πλευρά του σεβασμού του συνανθρώπου μας. Οπως εχει διατυπωθει το νομοσχέδιο το ολο θέμα ειναι άστοχο. Το να γίνονται οι έλεγχοι στα πλαίσια των ΚΤΕΟ μας βρίσκει σύμφωνους, οπως και σε άλλα θέματα που εχουν βασικό στοιχείο θέματα ασφάλειας (φθαρμένα λάστιχα, σωστή λειτουργία φώτων, φρένα κ.λ.π.) Πρέπει το οποίο μέτρο να εχει την πρακτικότητα ως βασική παράμετρο αλλιώς θα ατονήσει, οπως τόσοι και τόσοι νόμοι εχούν ατονήσει. Τι σημαίνει αυτό. Πηγαίνει η μοτοσυκλέτα για ΚΕΘ, αποκτά την νόμιμη κάρτα και κατόπιν πηγαίνει σε συνεργείο, ειτε σπίτι και την αλλάζει με μία θορυβώδη. Πετύχαμε τίποτε? Οχι. Απλώς εισέπραξε το κράτος ενα παράβολο. Τι προτείνουμε. Συνεργεία ελέγχου θορύβου για όλα τα οχήματα στούς δρόμους. Ετσι απλά. Οπως γίνονται έλεγχοι για διάφορους λόγους (αλκοτεστ, ζωνες κλπ) Οι έλεγχοι αυτοί θα γίνονται όπως ορίζει ο νόμος και οι παραβάτες θα αντιμετωπίζουν τις κυρώσεις όπως προβλέπει, εφόσον παραβαίνουν. Γιατι το νομοθετικό πλαίσιο υπάρχει, αλλά εχει ατονήσει οπως αναφέρθηκα και παραπάνω. Η πρόταση μας ειναι ουσιαστική και πραγματική και θα λύσει το πρόβλημα. Για το Δ.Σ. Χ.Στεργιοπουλος