Αρχική Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύωνΆρθρο 1 Αντικείμενο − Πεδίο ΕφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη ΧΑΙΜ ΚΟΕΝ | 12 Αυγούστου 2011, 10:09
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρέπει προβλεφθεί και 3η παράγραφος στο άρθρο αυτό που αφορά και στην συνήθη λειτουργία των δικτύων και όχι μόνο σε περίπτωση ανάγκης. Προτείνω την εξής: γ) οι πάροχοι που παρέχουν δημόσιες τηλεφωνικές υπηρεσίες σε σταθερές θέσεις θα πρέπει να εξασφαλίζουν ένα ελάχιστο συμβατικό επίπεδο απόδοσης του συστήματος, το οποίο επίπεδο αν δεν εξασφαλισθεί θα είναι υπόλογοι υλικής αποζημιώσεως προς τους χρήστες. Αυτό είναι απαραίτητο διότι η συμβατική υπόσχεση για π.χ. DSL ταχύτητες που φθάνουν τα 24 Mbps δεν δεσμεύει τον πάροχο σε τίποτε. Μπορεί να ισχυρίζεται ότι παρέχει υπηρεσίες ακόμη και με ο.1 Mbps. Αντιθέτως, θα πρέπει να δεσμεύεται συμβατικά σε ελάχιστες εξασφαλισμένες ταχύτητες προς τους χρήστες. Μετά από διαβουλεύσεις με τεχνικούς των διαφόρων εταιρειών-παρόχων (ΟΤΕ κτλ)διαπίστωσα ότι η επενδύσεις σε κατάλληλα ΠΥΚΝΑ και ΣΥΓΧΡΟΝΑ δικτυακά κέντρα/κόμβους σε μικρές αποστάσεις από τις θέσεις παροχής είναι ανύπαρκτες μέχρι στιγμής. Οι εταιρείες δεν επενδύουν σε Ευρωπαϊκού επιπέδου δίκτυα ενώ χρεώνουν τους Έλληνες χρήστες περισσότερο από κάθε άλλο ευρωπαϊκό δίκτυο! Επί πλέον η Ε.Ε.Τ.Τ. δεν έχει τα εργαλεία(;) και την αποτελεσματικότητα που απαιτείται για την επιβολή κυρώσεων ή κατευθύνσεων και μάλιστα άμεσα και όχι σε βάθος χρόνου που οι πάροχοι ορίζουν σύμφωνα με βάση τα δικά τους οικονομικά συμφέροντα. Δηλαδή, η πρόοδος αναβάλλεται μάλλον εις το διηνεκές.