Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 4 – Καθιέρωση ειδικού ελέγχου εκπομπών θορύβου κυκλοφορούντων μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων για την προστασία του περιβάλλοντοςΣχόλιο του χρήστη κωνσταντινος | 31 Ιουλίου 2010, 23:55
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι γενικεύσεις του τύπου " οι εξατμίσεις των δικύκλων ενοχλούν πάρα πολύ..." καλό θα ήταν να αποφεύγονται διότι μέχρι και το χειρότερο δίκυκλο ενός ατίθασου νεανία δεν πιάνει μια μπροστά στον ήχο της εξάτμισης ενός τριαξονικού με κομπρέσορα την ώρα της επιτάχυνσης ή με πλήρες φορτίο(και δεν αναφέρομαι σε αυτό της καρότσας). Καλό θα ήταν όταν και εφόσον εφαρμοστεί το μέτρο και δη με τη μορφή της επιτόπιας εξακρίβωσης όπως τα αλκοτέστ (και όχι με την κάρτα διότι είναι σίγουρο οτι θα γίνει αυτό που ανέφερε ο κύριος Χρήστος Στεργιόπουλος εκπρόσωπος της Λέσχης Ελλήνων Μοτοσυκλετιστών το οτι μολίς θα παίρνουν την κάρτα θα αλλάζουν την εξάτμιση) να δοθεί μια ανοχή στον έλεγχο της τάξεως των +/- 5db διότι παίζει σημαντικό ρόλο και ο περιβάλλοντας ήχος δεδομένου του οτι οι εταιρείες τα όρια που αναφέρουν αφορούν καθαρά και μόνο τον ήχο της εξάτμισης σε ηχομονωμένο χώρο είτε πρόκειται για εργοστασιακή είτε για after market εξάτμιση.