Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 4 – Καθιέρωση ειδικού ελέγχου εκπομπών θορύβου κυκλοφορούντων μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων για την προστασία του περιβάλλοντοςΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ | 1 Αυγούστου 2010, 01:55
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΦΕΝΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕΡΙΚΑ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΛΑ ΘΑ ΞΕΧΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ. Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ. ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΥΚΛΩΝ ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΙ ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ. ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΗΜΕΣ ΠΙΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ. ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΡΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΕΤΣΙ ΘΑ ΔΙΞΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ. ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΥΚΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΒΑΡΙΜΕΝΗΣ ΠΟΛΗΣ.