Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 4 – Καθιέρωση ειδικού ελέγχου εκπομπών θορύβου κυκλοφορούντων μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων για την προστασία του περιβάλλοντοςΣχόλιο του χρήστη Σπυρος | 1 Αυγούστου 2010, 11:36
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το μετρο αυτο ειναι καθαρα εισπρακτικο και αδικο!! Εισπρακτικο διοτι νομος περι ηχορυπανσης και προστιμου ηδη υπαρχει για ολα τα οχηματα αλλα αδικο γιατι στοχοποιει τους μοτοσυκλετιστες. Για να γινει κυριοι μετρηση θορυβου υπαρχουν καποιες βασικες προυποθεσεις που ΔΕΝ μπορουν να τηριθουν στον δρομο για σοβαρες μετρησεις. Η προυποθεση ειναι να μετριεται ΜΟΝΟ ο θορυβος της εξατμισης που τεχνικα και πρακτικα πρακτικα ΔΕΝ μπορει να γινει στον δρομο για τον λογω οτι η εν λογω μετρουμενη μηχανη δεν βρισκεται σε ενα απομονωμενο περιβαλλον και αρα η μετρηση ΔΕΝ ειναι εγκυρη λογω επηρεασμου απο εξωτερικους ηχητικους παραγοντες. Η μονη λυση για την καταπολεμηση της ηχορυπανσης οσο αναφορα τις μηχανες ειναι να ελεγχεται ΠΡΩΤΑ τους εισαγωγεις ανταλλακτικων (αν τηρουν προδιαγραφες) και μετα τα προστιμα αλεως επιβεβαιωνεται οτι δεν σας ενδιαφερει η ηχορυπανση αλλα το πως θα αρπαξετε τα λεφτα των μοτοσυκλετιστων για μια ακομη φορα με προσθετους φορους!!