Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Ματζαβίνος Μιχαήλ | 7 Σεπτεμβρίου 2011, 21:40
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η βασικότερη διαφωνία που μπορεί να διατυπώσει κανείς, αφορά στην παράγραφο δύο (2), που καταργεί το δικαίωμα παροχής υπηρεσιών με Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα ή μοτοσυκλέτες στα φυσικά πρόσωπα. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς συνταγματολόγος για να διαπιστώσει πως παραβιάζεται ευθέως η συνταγματική αρχή της ισότητας των πολιτών, καθώς οι προβλεπόμενες από το σχέδιο νόμου εταιρείες, αποκτούν το αποκλειστικό δικαίωμα παροχής υπηρεσιών Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών εις βάρος οποιουδήποτε άλλου πολίτη. Πιστεύω πως θα πρέπει να επιτραπεί η χορήγηση αδειών ταξί και στα φυσικά πρόσωπα. Η προσχώρηση ή όχι του οποιουδήποτε σε κάποια εταιρεία και η δημιουργία τους ή όχι, πρέπει ν' αποτελεί δημοκρατικό δικαίωμα και επιλογή του κάθε πολίτη που θα ασχοληθεί με τον κλάδο των ταξί. Άλλωστε η ίδια η δυναμική της αγοράς θα είναι τέτοια, που θα υποχρεώσει από μόνη της τους επαγγελματίες του κλάδου να ενταχθούν σε εταιρείες. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται αναγκαστική διάταξη νόμου αμφίβολης συνταγματικότητας για την δημιουργία τους.