Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 2 Γενικοί ορισμοίΣχόλιο του χρήστη Ματζαβίνος Μιχαήλ | 7 Σεπτεμβρίου 2011, 22:34
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην παράγραφο 13 δημιουργείται επίσης μια σοβαρή διάκριση ανάμεσα στα Ε.Δ.Χ. ταξί και στα ειδικών μισθώσεων. Στα μεν πρώτα ορίζεται ως έδρα ο Δήμος και στα δεύτερα δε ορίζεται ως έδρα ολόκληρη η επικράτεια. Αυτή η δεύτερη διάταξη σε συνδυασμό με το ελεύθερο κόμιστρο είναι σχεδόν βέβαιο πως θα δημιουργήσει φαινόμενα παρασυγκοινωνίας και κλοπής μεταφορικού έργου από άλλους κλάδους μεταφορών, όπως για παράδειγμα τα υπεραστικά λεωφορεία και τα τραίνα. Για την αποφυγή τέτοιων φαινομένων καθώς και την απάλειψη των όποιων διακρίσεων θα πρέπει να οριστεί ενιαία έδρα για όλων των ειδών τα Ε.Δ.Χ., που δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα όρια του Νομού και οι απαγορευτικές διατάξεις για τις μισθώσεις εκτός ορίων της έδρας που ισχύουν για τα Ε.Δ.Χ. ταξί, να ισχύουν και για τα ειδικών μισθώσεων.