Αρχική Νέο Θεσμικό Πλαίσιο Οδικών και Εμπορευματικών ΜεταφορώνΆρθρο 1 Σκοπός και αρχές οργάνωσηςΣχόλιο του χρήστη ΘΩΜΑΣ ΜΠΑΡΜΠΑΡΟΥΣΗΣ | 23 Απριλίου 2010, 21:29
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το νομοσχέδιο όχι μόνο δεν απελευθερώνει το επάγγελμα του οδικού μεταφορέα εμπορευμάτων, αλλά αντίθετα, εάν ψηφισθεί, ως έχει, θα καταστήσει το επάγγελμα ακόμα πιο κλειστό και θα το οδηγήσει στον πλήρη αφανισμό. Οι άδειες θα εξακολουθήσουν να εμπορεύονται, αλλά αυτή τη φορά πωλήτής θα είναι και το κράτος και μάλιστα θα τις πουλάει σε εξωφρενικές τιμές, που ξεπερνούν ακόμα και τις τιμές της αγοράς. Έτσι, οι άδειες βυτιοφόρων 42 τόννων θα πλωούνται προς 192.000 ευρώ και των φδχ κοινού φόρτου προς 90.000 ευρώ ενώ των νομαρχιακών θα πωλούνται -σε όλη την Ελλάδα- προς 35.οοο ευρώ. Και αυτό όταν στις άλλες ευρωπαικές χώρες χορηγούνται δωρεάν και μόνο με την κατβολή παραβόλων υπερ του δημοσίου, που δεν ξεπερνούν στην χειρότερη περίτωση τα 3.000 ευρώ. Στη Βουλγαρία πχ κοστίζουν περί τα 500 ευρώ, όπως και στην Κύπρο, όπου έχουν καταφύγει πολλοί έλληνες για την δημιουργία εταιριών, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ελληνική οικονομία.Η αγοραπωλησία των αδειών θα πρέπει να πάψει και οι άδειες θα πρέπει να είναι αμεταβίβαστες, όπως συμβαίνει σε όλες τις χώρες-μέλη της ΕΕ. Η σχετική ρύθμιση δεν μπορεί να ψηφισθεί . Και αν ακόμη κάτι τέοιο συμβεί, η χώρα μας θα αναγκασθεί να την πάρει πίσω, αφού η υπόθεση των αδειών εκρεμεί στο ευρωπαικό δικαστήριο, αλλά και στο ΣτΕ.Ήδη το τμήμα του ΣτΕ έχει αποφασίσει εναντίον οποιουδήποτε περιορισμού στην άσκηση του επαγγέλματος του οδικού μεταφορέα, ενώ το όλο θέμα έχει παραπεμφθεί στην ολομέλεια. Απόφαση αναμένεται να ληφθεί επα αυτού σύντομα. Τα κόμιστρα θα πρέπει να είναι ελεύθερα και για τα βυτιοφόρα. Και επαυτού υπάρχει απόφαση του τμήματος του ΣτΕ και προσφυγή στο Ευρωπαικό Δικαστήριο των εταιρειών πετρελαιειδών. Η ύπαρξη κομίστρων και η υπεραξία των αδειών συνιστούν παράβαση των κανόνων της ελeύθερης αγοράς . Το ΔΝΤ και η ΕΕ αποκλείεται να δεχθούν τις ρυθμίσεις, που εισάγει το νομοσχέδιο.Θεωρώ ότι οι ρυθμίσεις πλήττουν το κύρος και την αξιοπιστία της χώρας, αφού αντί να ανοίξουν το επάγγελμα του οδικού μεταφορέα, το κλείνουν ακόμα περισσότερο, σε μια στιγμή που ΔΝΤ, ΕΕ και ΕΚΤ ζητούν το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων προκειμένου να δανείσουν τη χώρα μας. Αλήθεια, εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι μπορούμε να εξαπατούμε τους κοινοτικούς, το ΔΝΤ και την ΕΕ; Μάλλον αυταπατώνται οι συντάκτες του νομοσχεδίου και προσφέρουν χείριστη υπηρεσία στον τόπο, σε μιά τόσο καίρα στιγμή.