Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 4 – Καθιέρωση ειδικού ελέγχου εκπομπών θορύβου κυκλοφορούντων μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων για την προστασία του περιβάλλοντοςΣχόλιο του χρήστη Απόστολος | 1 Αυγούστου 2010, 13:33
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ με το μέτρο.Κάποιες παρατηρήσεις: α)Αυτό που προτείναν μερικοί για έλεγχο θορύβου επί τόπου είναι αδύνατο να γίνει διότι i)η μέτρηση επηρρεάζεται από του θορύβους των άλλων οχημάτων και του περιβάλλοντος ii)υπάρχουν μηχανές χωρίς στροφόμετρο,άρα δεν μπορεί να γίνει στο δρόμο σωστή μέτρηση β)Το ύψος του θορύβου θα'ναι κοινό για όλες τις μηχανές ή αυτό που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας; Το σωστό είναι να έχουμε κοινό ύψος.Αυτό θα γίνει μόνο αν οι μηχανές που έρχονται στην Ελλάδα είναι ειδικών προδιαγραφών,κάτι που πρακτικά δεν γίνεται χωρίς τεράστιο κόστος. Αν πάλι είναι αυτό που αναγράφεται στην άδεια,τότε τί γίνεται με παλιές μηχανές που έχουν παλιές εξατμίσεις και δεν υπάρχουν πια ανταλλακτικά;