Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Δημοσθένης Κίκκος | 7 Σεπτεμβρίου 2011, 22:14
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η χώρα μας έχει μια δεδομένη πίτα αγοράς στον χώρο της μεταφοράς επιβατών. Με αυτό τον νόμο επιτυγχάνεται να δώσετε όλη την πίτα αυτής της αγοράς σε πολυεθνικές εταιρείες όπως αναφέρεται στην παράγραφο 3. Δηλαδή συσσώρευση του πλούτου στους πλούσιους ολιγάρχες. Στην παραγραφό 2 αναφέρεται ότι πρέπει να δημιουργηθεί εταιρεία. προφανώς αν δημιουργήσει εταιρεία ένας νέος άνθρωπος για το ένα αυτοκίνητο- ταξί που θα διαθέτει θα φορολογείται και ως εταιρεία. Δηλαδή με τι συντελεστή φορολόγησης; Μπορεί να αντεπεξέλθει ένας νέος άνθρωπος; Άρα, το "σοσιαλιστικό" νομοσχέδιο έχει αυτοσκοπό την διάλυση των αυτοαπασχολούμενων ταξιτζήδων και το μάζεμα του πλούτου στις πολυεθνικές.