Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Tακης | 7 Σεπτεμβρίου 2011, 22:22
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε μια ελεύθερη οικονομία του 2011 οτι μια επιχείρηση είναι αναγκασμένη να κλείσει όταν ο ιδιοκτήτης πάρει συνταξη ή πεθάνει. Αυτό θα πει σοσιαλισμός! Απο τη μία λέτε για αποκρατηκοποιήσεις και από την άλλη να γυρνάει η άδεια στο κράτος και χωρίς αποζημείωση κιόλας. Το '77 όταν κρατικοποιήθηκαν τα αστικά λεωφορεία οι πρώην ιδιοκτήτες τους αποζημιώθηκαν με μια άδεια ταξί ή μία επιταγή 500.000δρχ απο την Τράπεζα της Ελλαδος. Με το ποσό αυτο τότε έπαιρνες ενα ρετιρέ στο κέντρο. Eπιτρέψτε τη μεταβίβαση των αδειών και σε κάθε μεταβίβαση να πληρώνεται το αντίστοιχο παράβολο στο κράτος.