Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Stavros kastanakis | 7 Σεπτεμβρίου 2011, 22:11
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εχω καποιες αποριες κυριοι του υπουργειου.....Πως γινεται σε ενα επαγγελμα οπως το ταξι,κατα κρατος οικογενειακο,οπου οι ανθρωποι που το αποτελουν εχουν πουλησει περιουσιες ,εχουν χρεωθει υπερογκα δανεια,ετσι ωστε να αγορασουν μια θεση εργασιας,αποφασιζετε να μηδενισετε αυτην την αδεια,ανοιγοντας δρομο σε μεγαλες εταιρειες(καρτελ) ? Εχετε επιγνωση αραγε τι εγκλημα πατε να διαπραξετε στο ονομα του κεφαλαιου? Αν απελευθερωσετε τις αδειες αλιειας ,θα μεινουν ψαρια στην θαλλασα,και οι επαγγελματιες ψαραδες θα πεινασουν? Ελεος κυριοι αφηστε μας να ζησουμε με αξιοπρεπεια τις οικογενειες μας.....