Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΟΓΛΟΥ ΘΑΝΑΣΗΣ | 7 Σεπτεμβρίου 2011, 23:29
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙ.ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑΣ ΒΓΑΛΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΝ ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΩ ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ Η ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ.ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΕΓΩ ΠΕΘΑΝΩ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ? ΜΑΛΛΟΝ ΟΛΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΞΑΦΝΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΡΕΠΠΑ ΚΡΥΒΕΙ ΠΙΣΩ ΤΗΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΜΙΚΡΟΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΑ ΚΑΡΤΕΛ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΘΑ ΕΠΕΚΤΑΘΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΚΛΑΔΟ.