Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη antonis | 7 Σεπτεμβρίου 2011, 23:18
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπερα σας.Καταρχην ψαχνω να βρω πως ενα φυσικο προσωπο θα γινει κατοχος αδειας ΤΑΞΙ αλλα διαβαζοντας το μονο για Α.Ε. ΚΑΙ Ε.Π.Ε γινεται λογος ΑΡΑ ο μυθος περι απελευθερωσης και καταργησης των προνομιων και των δηθεν συντεχνιων ΚΑΤΑΡΙΠΤΕΤΑΙ.Επειδη εχω επαφες με συναδελφους της γερμανιας προσπαθησα και εμαθα οτι για παραδειγμα στο dortmund και πλυθυσμιακα υπαρχουν και η μεταβιβαση γινετε οπως εδω και μαλιστα στοιχιζει 600 μονο ευρω οταν εδω ο καθε υπουργος ειδικα τα τελευταια χρονια κανει οτι θελει στην κυριολεξια στο γονατο.Στην δε barcelona μονος του ο σοφερ με ρωτησε ποσο κοστιζουν τα ΤΑΧΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΤΑΝ ΕΚΕΙ ΣΤΟΙΧΙΖΑΝ 280.000E ΕΔΩ ΕΙΧΑΝ 220.000Ε.Τελος θα ηθελα να σας επισημανω το πραγματικο γεγονος της πλειοψηφιας των ιδ.συναδελφων πως δεν ειναι ΜΑΝΤΡΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΙΑΡΙΔΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ 11ΩΡΟΥ.