Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 13 Προδιαγραφές ασφαλείας Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτωνΣχόλιο του χρήστη Ματζαβίνος Μιχαήλ | 8 Σεπτεμβρίου 2011, 01:00
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το ζήτημα της ασφάλειας των οδηγών ταξί, θεωρώ πως είναι κορυφαίο! Είναι απαράδεκτο σε μια ευνομούμενη πολιτεία, να πηγαίνεις για εργασία και να μην ξέρεις αν θα γυρίσεις ζωντανός στο σπίτι σου και την οικογένειά σου! Είναι κατά συνέπεια απαράδεκτο, να παραπέμπονται στις "καλένδες" της μελλοντικής υπουργικής απόφασης, οι προδιαγραφές ασφάλειας των οδηγών ταξί και των αυτοκινήτων τους! Από την στιγμή που η κυβέρνηση αποφάσισε να θεσπίσει νέο νόμο για τα ταξί, πιστεύω πως οι προδιαγραφές ασφάλειας θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται σε αυτόν. Επιπλέον είναι και οικονομικοί οι λόγοι που επιβάλλουν κάτι τέτοιο. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι θα κυκλοφορήσουν άμεσα αυτοκίνητα, χωρίς διαχωριστικά για παράδειγμα και μελλοντικά ο Υπουργός ν' αποφασίσει την υποχρεωτική τοποθέτησή τους. Το κόστος αντικατάστασης ή μετατροπής των αυτοκινήτων, θα είναι δυσβάσταχτο για οποιονδήποτε επαγγελματία του κλάδου! Είναι λοιπόν απαραίτητο να ορισθούν στο νόμο οι προδιαγραφές ασφάλειας των ταξί και κατά την άποψή μου, μέσα σ' αυτές θα πρέπει να προβλέπονται οπωσδήποτε τα διαχωριστικά, με παράλληλη απαγόρευση της χρήσης από τους επιβάτες της μπροστινής παραπλεύρως του οδηγού θέσης. Είναι προφανές πως με αυτή την ρύθμιση, οι θέσεις των επιβατών στα συμβατικά ταξί, θα περιοριστούν στα τρία (3) πίσω καθίσματα του αυτοκινήτου. Είναι όμως εξίσου προφανές πως θα περιοριστούν σημαντικά και οι δυνατότητες για εγκληματικές ενέργειες κατά των οδηγών ταξί!