Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 25 Πειθαρχικά Συµβούλια – Λοιπά όργαναΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Δ. | 8 Σεπτεμβρίου 2011, 09:36
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύσταση 4ψηφιου τηλεφωνικού κέντρου για άμεσες καταγγελίες από πολίτες για ανάρμοστες συμπεριφορές οδηγών ταξί. Το τηλεφωνικό κέντρο οπωσδήποτε να είναι 24ωρο διότι τα μεγαλύτερα αίσχη γίνονται κυρίως τις νυχτερινές ώρες στις τουριστικές περιοχές που… η πατρίδα κοιμάται. Άμεση αξιολόγηση της καταγγελίας και διερεύνηση της από το αστυνομικό τμήμα της περιοχής, κυρίως σε τουριστικές περιοχές που ο τουρίστας πέφτει θύμα οικονομικής εκμετάλλευσης από πλευράς κομίστρου. Θέσπιση μητρώου συμπεριφοράς των οδηγών και σε συγκεκριμένο αριθμό παραβάσεων (4-5) οριστική απομάκρυνση του από τον κλάδο. Ο τουρισμός δεν αντέχει άλλα πειράματα. Η κατοχή δημόσιας άδειας θα πρέπει να συνοδευτεί από αυστηρότατους και συγκεκριμένους κανόνας συμπεριφοράς και ασφυκτικό πλαίσιο ελέγχου για την εφαρμογή τους και άμεση διερεύνηση κάθε αξιοπρόσεκτης καταγγελίας . Επίσης ανάρτηση price list σε κάθε πιάτσα για αποφυγή παρεξηγήσεων.