Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 4 – Καθιέρωση ειδικού ελέγχου εκπομπών θορύβου κυκλοφορούντων μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων για την προστασία του περιβάλλοντοςΣχόλιο του χρήστη ΒΑΓΓΕΛΗΣ | 2 Αυγούστου 2010, 08:26
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην Κομοτηνή όπου ζώ, η κατάσταση με τον υπερβολικά εκπεμπόμενο θόρυβο των διτρόχων έχει γίνει ανυπόφορη, κυρίως τώρα το καλοκαίρι. Πολλές φορές σταματάω δίτροχα, που κάνουν υπερβολική φασαρία και τους ζητώ να μη ξαναπεράσουν απο την γειτονιά μου. Πρόσφατα δέχθηκα και παρατήρηση γι' αυτή μου την ενέργεια απο κάποιον πατέρα, ο οποίος μου είπε ότι ήδη η τροχαία κυνηγάει υπερβολικά, τα δίτροχα. Παρατήρησα δε ότι πολλα απο τα δίτροχα αυτά δεν έχουν καν πινακίδες κυκλοφορίας και έτσι και μετά τον νόμο ανεξέλεγκτα θα κάνουν φασαρία. Κατα την άποψη μου δίτροχα που δεν έχουν πινακίδες κυκλοφορίας θα πρέπει να κατάσχονται και εντός τριμήνου αφου δεν τα αναζητήσει κανείς, να εκποιούνται. Τα έσοδα της εκποίησης θα δίνονται, στις λέσχες μοτοσυκλετιστών, για σκοπούς που θα εξυπηρετούν τους μοτοσυκλετιστές. (προμήθεια κρανών, στολών, χρηματοδότηση ελέγχων ΚΤΕΟ κλπ.). Θα πρέπει δε να εντατικοποιηθούν οι έλεγχοι για θόρυβο απο την τροχαία, γιατί ο θόρυβος είναι μια παράβαση που στρέφεται εναντίον όλων μας, ενώ οι άλλες παραβάσεις (κράνος, παραβίαση φωτεινού σηματοδότη, υπερβολική ταχύτητα), αφορά τον ιδιοκτήτη του διτρόχου και επηρεάζει το επίπεδο της ασφάλειας του.