Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Δημοσθένης Κίκκος | 8 Σεπτεμβρίου 2011, 10:38
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προτάσεις για το νέο νομοσχέδιο: * Απόκτηση Α.Δ.Χ. ταξί αποκλειστικά και μόνο από φυσικά πρόσωπα έχοντας συγκεκριμένα κοινωνικά κριτήρια (όπως πολυτεκνία, κάρτα ανεργίας άνω των 12 μηνών κ.α.) * Ναι στην μεταβίβαση Α.Δ.Χ ταξί σε συγγενή α' Βαθμού συγγένειας. * Ένταξη των ιδιοκτητών ταξί σε προγράμματα του ΕΣΠΑ για την ανανέωση του στόλου των ταξί δίνοντας έμφαση στα υβριδικά ταξί. * Εκπαίδευση (επιδοτούμενη) των ιδιοκτητών-οδηγών ταξί σε : α)πρώτες βοήθειες β)Αγγλικής, Ρώσικης, Γαλλικής και Γερμανικής γλώσσας κατ'επιλογή του ενδιαφερόμενου γ) Επιχειρηματικότητας και οικονομικοτεχνικών όρων που αφορά το επάγγελμα. δ) Συνεχή εκπαίδευση (επιδοτούμενη) ανά 3 ετία για νέες οδούς και σημάνσεις που αλλάζουν ή δημιουργούνται σε κατατόπους περιοχές. * Εδραίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος σε όσους έχουν συμπληρώσει 20 χρόνια εργασίας και ασφάλισης στο ΤΣΑ ή ΟΑΕΕ, με εξαγοράσιμα τα υπόλοιπα 15 χρόνια ασφάλισης. Δικαίωμα συνταξιοδότησης των ιδιοκτητών ταξί 21χρονών +35 χρόνια ασφάλισης= 56 έτος ηλικίας. Ένας οδηγός- ιδιοκτήτης 2 δεκαετιών πίσω δε μπορεί να εξελιχθεί αρά καλύτερα να έχει κίνητρο να συνταξιοδοτηθεί καταβάλλοντας ανάλογο αντίτιμο. * Απελευθέρωση του δεδομένου κομίστρου ταξί ανά χιλιόμετρο ώστε να κρίνουν οι επαγγελματίες ποια είναι η ιδανική χιλιομετρική χρέωση. Με την εισαγωγή του ΦΠΑ το ταξί έγινε είδος πολυτελείας. Ελπίζω οι απλοϊκές σκέψεις, προτάσεις μου να σας φανούν χρήσιμες.