Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Κωστας Θωμόπουλος | 8 Σεπτεμβρίου 2011, 12:35
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ήξερα, τουλάχιστον έτσι μου έμαθε ο πατέρας μου, ότι η κυβέρνηση εκλέγετε από τον λαό για να υπηρετεί τον λαό! Γιατί εσείς κύριε Ραγκουση προσπαθείτε να πετύχετε ακριβώς το αντίθετο? Γιατί αγωνίζεστε για τα συμφέροντα των λίγων? Γιατί έμενα, τον μέσο οικογενειάρχη με ωθείτε στην ανεργία? Την 6η του Σεπτέμβρη θα την θυμάμαι για όλη μου την ζωή. Είναι η ημέρα ανακοίνωσης της ισοπέδωσης του επαγγέλματος του ταξί! Επίσης είναι ακόμα η ημέρα καταρράκωσης κάθε ανθρώπινης αξιοπρέπειας του κάθε Έλληνα, αφού με αυτά που ανακοίνωσε ο κ.Βενιζελος όλοι εργαζόμενοι, ελεύθεροι επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενοι, δημόσιοι υπάλληλοι, ιδιωτικοί υπάλληλοι και συνταξιούχοι κατάλαβαν ότι έφθασε η ώρα της εξαθλίωσης, της κακομοιριάς και των μαύρων ημερών που έρχονται, γιατί αυτά που έγιναν μέχρι σήμερα δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτά που θα επακολουθήσουν! Και επανέρχομαι στα ταξι, Αντί να τα βάλετε με τους μαντραδες που έκαναν δεκάδες αγοραπωλησίες ταξί καθημερινά εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ χωρίς να πληρώνουν τον ανάλογο ΦΠΑ και με την συνεργασία των δικών τους δικηγορών (καλά ένας παντελονάτος δικηγόρος δεν υπήρχε να καταγγείλει το γεγονός?) που εγγραφαν στα συμβόλαια αξία 3000 € αντί το πραγματικό τίμημα της αγοραπωλησίας τα βάζετε με ποιους? Με εμάς τους οικογενειάρχες που έχουμε μισό ή ένα ταξί και δουλεύουμε 10-12 ώρες την ημέρα για ένα μεροκάματο? ( να σας θυμίσω ότι το μεροκάματο είναι το ημερομίσθιο του εργαζομένου μεταξύ 20-50 € καθαρά την ημέρα, το λέω γιατί εσείς οι πολιτικάντηδες με τους μισθούς/δώρα/μπόνους/Siemens που παίρνετε μπορεί να έχετε ξεχάσει τι σημαίνει…) Οι άδειες που υπάρχουν επαρκούν για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και δεν πρέπει να εκδοθούν νέες. Ο στόχος της βελτίωσης δεν θα επιτευχθεί με την αλόγιστη έκδοση νέων αδειών αλλά με μια νέα μορφή οργάνωσης που θα προκύψει μέσα από τον διάλογο με εμάς. Όλοι διαμαρτύρονται για την συμπεριφορά των ταξιτζήδων. Με το άνοιγμα του κλάδου και μπαίνοντας στις δημόσιες μεταφορές δεκάδες άνεργοι, αλλοδαποί και αγνώστου προελεύσεως άνθρωποι το επίπεδο θα πέσει ακόμα πιο πολύ! Ναι μας υποχρεώσετε όλους να γίνουμε ραδιοταξί, να μας υποχρεώσετε να μιλάμε αγγλικά, να μας υποχρεώσετε να φοιτήσουμε σε ΙΕΚ για να πάρουμε την σωστή μόρφωση όσον αφορά τον κοκ, την συμπεριφορά, την μηχανολογία, τις πρώτες βοήθειες κά, να γίνετε συνεχής έλεγχος νομιμότητας των ταξί αλλά εσείς, απελευθερώνοντας το επάγγελμα έτσι όπως θέλετε, κάνετε το κράτος τον μοναδικό μαντρά που θα ελέγχει την αγορά βγάζοντας όσες άδειες θέλει εξυπηρετώντας συμφέροντα λίγων και οδηγώντας εμάς στην ανεργία αφού τα λιμάνια αεροδρόμια ξενοδοχεία σταθμούς θα τα ελέγχουν οι ΄΄εταιρίες΄΄. «Συμβαίνει κάτι ύποπτο» ειπε ο κ. Τσόκας και μαλλον κατι ηξερε… Τέλος, για το ιδιοκτησιακό, δεν μπορούμε να πούμε πολλά. Αν ζούσαμε στην ΕΣΣΔ δεν θα είχα πρόβλημα, αλλά στην Ελλάδα, την γενέτειρα της δημοκρατίας, μου παίρνεις την άδεια που πούλησα το σπίτι μου να την αποκτήσω έτσι με τον τσαμπουκά??? Αφού μου διαλύεις την οικογένεια μου, αφού δεν μπορώ να συντηρήσω την οικογένεια μου, αφού δεν θα μπορώ να ταΐσω τα παιδιά μου … τσαμπουκά έχω μπόλικο κύριε Ραγκουση! Είναι μάχη χωρίς γυρισμό. Είναι μάχη για την αξιοπρέπεια μου. Είναι μάχη για την γυναίκα και τα δίδυμα μωρά μου. Νύν υπέρ πάντων ο αγών