Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 16 Αλλαγή έδρας και μεταστάθμευση Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙΣχόλιο του χρήστη ΗΛΙΑΣ | 8 Σεπτεμβρίου 2011, 16:31
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αυτο το κομματι,πιστευω,δεν θα επρεπε να υπαρχει σε ενα νεο νομοσχεδιο οπως αυτο. Δεν γινεται να παντρευουμε τα νεα δεδομενα με τα παλια απομειναρια σειρας νομων,που ο ενας καταργουσε τον αλλο και που απο πολη σε πολη γινονταν οτι ηθελαν οι επιτηδειοι με τις σκοπιμοτητες τους. Κατα τη γνωμη μου,αφου η κυβερνηση διακυρησει επαγγελματισμο και ανταγωνιστικοτητα και δε δεχεται μονοπωλια και ολιγοπωλια,να διευρυνει μονιμα τις εδρες συμφωνα με τα ορια των νεων Καλλικρατικων Δημων,και να μη δωσει αερα για κοντρες και ανισοτητες που δημιουργουν ενδεχομενες αλλαγες εδρων,μονιμα ή περιοδικα. Ετσι το συνολο των ταξι που ανηκουν σε ενα διευρυμενο Δημο,εχοντας ιδια εδρα και ιδιο εξωτερικο χρωματισμο,θα εξυπηρετουν καλυτερα,γρηγοροτερα και κατ'επεκταση φθηνοτερα τους πελατες τους. Το δημοσιο συμφερον θα ειναι πολλαπλο,διοτι θα εχουμε μεγαλυτερες εταιρειες,αρα και μεγαλυτερο τζιρο (αρα περισσοτερα δημοσια εσοδα),περισσοτερες θεσεις οδηγων και τους πολιτες ευχαριστημενους απο τη γρηγοροτερη και φθηνοτερη μεταφορα τους. ΟΧΙ λοιπον απλα στις αλλαγες εδρας,ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΠΙΣΗ ΝΕΑΣ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΗΣ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΚΗΣ ΕΔΡΑΣ ΜΕ ΕΝΩΜΕΝΑ ΤΑΞΙ.