Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 3 Σύσταση εταιρειώνΣχόλιο του χρήστη trian | 8 Σεπτεμβρίου 2011, 18:50
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αρκετά με τους οδηγούς που κλαίγονται ότι τους εκμεταλλεύονται και τέτοια το ενοίκιο που πληρώνουν 45-65€ ημερησίως για ολόκληρο αυτοκίνητο αντιστοιχεί στο ενοίκιο ενός αυτοκινήτου απο ρεντ ε κάρ το ότι δεν βγάζουν λεφτά δεν φταίει το ενοίκιο αλλά το ότι δεν υπάρχει τόση δουλειά και γι αυτό δε φταίει κανένας ιδιοκτήτης που πληρώνει τη συντήρηση περίπου 10€ την μέρα την ασφάλιση 6€ την μέρα και το κόστος αγοράς του οχήματος άλλα 10€ την μέρα συν κτεο τέλη κυκλοφορίας ΟΑΕΕ ΦΠΑ λογιστή άλλα 20€ και αναλαμβάνει το ρίσκο ατυχήματος και καταστροφής της περιουσίας του από τον οδηγό έχοντας μόνο μια μικρή εγγύηση, κι όχι πάντα, 1500€ .Πόσο δηλαδή έπρεπε να νοικιάζει το αμάξι του ; Μήπως δωρεάν; Είναι παράλογο να έχει ένα περιθώριο 10-12€ έστω για το ρίσκο που παίρνει,ακόμα και τίποτα να μην αξίζει η άδεια που είναι κεφάλαιο καταβεβλημένο στο κάτω κάτω!