Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 18 Ταξίμετρο – Συνεργεία επισκευής και τοποθέτησηςΣχόλιο του χρήστη Χάρης | 8 Σεπτεμβρίου 2011, 18:55
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρέπει να υπάρχει υποχρέωση διακρίβωσης του ταξίμετρου όπως προβλέπεται στα συστήματα ποιότητας. Τα ΚΤΕΟ χωρίς ιδιαίτερα μεγάλο κόστος θα πρέπει να ΜΕΤΡΑΝΕ και να πιστοποιούν την σωστή λειτουργία (χρεώσεις κτλ.) και όχι απλώς να ελέγχουν αν η σφραγίδα είναι στην θέση της. Αρκεί ένας οδηγός να ρυθμίσει το ταξίμετρο με καινούργια λάστιχα και μετά να βάλει λίγο φθαρμένα και αμέσως το ταξίμετρο έχει αρχίσει να "κλέβει" λόγω της μικρής αλλαγής διαμέτρου τροχού. Τα ΚΤΕΟ πρέπει φυσικά να πιστοποιηθούν από το ΕΣΥΔ και ο εξοπλισμός τους να διακριβώνεται τακτικά από τον Εθνικό Φορέα (Ελληνικό Ινστιτούτο Μετρολογίας) ή οποιοδήποτε διαπιστευμένο εργαστήριο.