Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη ΑΝΤΩΝΗΣ | 8 Σεπτεμβρίου 2011, 19:25
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολύ υψηλό το κόστος έκδοσης νέας άδειας (15000-40000). Το θέμα είναι να διευκολυνθεί ο άνεργος και να πέσει το κόστος της υπηρεσίας. Εν τέλει, με τέτοιο κόστος, αυτή η "απελευθέρωση" σε ποιόν απευθύνεται; Ισχύει ό,τι και για τη γενικότερη πολιτική: χωρίς πραγματικές μεταρρυθμίσεις (απελευθερώσεις και ιδιωτικοποιήσεις) δέν αντιμετωπίζεται η ύφεση, δέν βοηθιέται, δηλαδή, πραγματικά ο μή προνομιούχος.