Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 27 Ειδική άδεια οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου και Μ.Δ.Χ.Σχόλιο του χρήστη c. | 8 Σεπτεμβρίου 2011, 20:05
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όταν πριν από κάποια χρόνια βρέθηκα στο Λονδίνο και θέλησα να πάρω ταξί, μη γνωρίζοντας την πόλη, ο οδηγός μου επισήμανε ευγενικά ότι δεν με συνέφερε να μισθώσω το ταξί, διότι στα πενήντα μέτρα υπήρχε στάση λεωφορείου το οποίο θα μπορούσα να πάρω και να πάω στην προορισμό μου πολύ πιο οικονομικά. Όσες φορές χρησιμοποίησα ταξί του Λονδίνου, αρκούσε να πώ την διεύθυνση και τον αριθμό ή το δημόσιο κτήριο όπου επιθυμούσα να πάω και το ταξί με άφηνε απ' έξω. Εδώ, εάν πάρεις ταξί είσαι υποχρεωμένος να υποστείς - χωρίς να ερωτηθείς - τη διπλή ή τριπλή κούρσα. Την ανάκριση "πού πας". Τις ανοησίες του οδηγού περί παντός επιστητού. Τα σκυλάδικα ή τα αθλητικά στο ραδιόφωνο - κατά την όρεξη πάντα του ταξιτζή - σε δυνατή ένταση, μαζί με τον ενοχλητικό ήχο του ασυρμάτου. Μπορεί ακόμη να μην ξέρει το δρόμο για τον προορισμό σου, και να ρωτάει ή να κάνει κύκλους, κάποιες φορές μάλιστα σκόπιμα. Οπότε, πιστεύω ότι όλα όσα προβλέπονται στο Ν/Σ προκειμένου να λάβει κάποιος την άδεια οδηγού είναι σωστά. Και προσθέτω ότι πρέπει να υπάρξει μέριμνα ώστε εάν κάποιος οδηγός συγκεντρώνει πολλές καταγγελίες για προβληματική συμπεριφορά να του αφαιρείται η άδεια οδήγησης.