Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη ΦΩΤΗΣ | 8 Σεπτεμβρίου 2011, 20:48
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1)Συμφωνώ με την απελευθέρωση του επαγγέλματος,όχι γιατί είμαι άνεργος και θέλω μια άδεια,αλλά θεωρώ αδιανόητο να υπάρχουν κλειστά επαγγέλματα και προνομιούχοι. 2)Υπάρχουν πλυθησμιακά κριτήρια στα μανάβικα,στα σουβλατζίδικα κλπ????Όποιος θέλει,να μπορεί να ανοίξει ό,τι θέλει. 3)Υποστηρίζουν ότι είναι ήδη πολλά τα ταξί.Τότε ας μην μπεις στο επάγγελμα εφόσον ειναι κορεσμένο!θα άνοιγες ψιλικατζίδικο διπλα απο ενα ήδη υπάρχον?? 4)Όσο για τα χρήματα που έχουν δοθεί για την αγορά άδειας ταξί,είναι απλά μαύρα,δεν υπάρχουν και δεν έχουν φορολογηθεί.Όπως και η φορολόγηση που γινόταν εως τωρα στους ιδιοκτήτες ταξί!!Ποιος δήλωνε το πραγματικό ετήσιο ποσό που λάμβανε??Εγώ που ειμαι μισθωτός γιατί να πληρώνω μέχρι και το τελευταίο ευρώ,και οι προνομιούχοι του καθε κλάδου να φορολογούνται τεκμαρτά?? 5)Ζητήθηκαν αποζημιώσεις αν το κράτος πάρει πίσω τις άδειες.Δηλαδή να πληρώσει ο συνταξιούχος και μισθωτός αποζημίωση,ίση με την αξία της άδειας η οποία είναι προιόν παράνομης συναλλαγής!Πόσο δίκαιο είναι αυτο?