Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΟΥΡΕΚΑΣ | 8 Σεπτεμβρίου 2011, 20:38
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριε Υπουργέ με όλο το θάρρος και το δικαίωμα που έχω σαν Έλληνας πολίτης θα ήθελα να σας παραθέσω τα παρακάτω. Οι νέες τελικά παρεχόμενες υπηρεσίες ειναι το ιντερνετ και η τηλεόραση. Μάλλον κάτι έχετε καταλάβει λάθος. Πρώτος το mobile internet κοστιζει 35 ευρω τα 5gb αν μιλαμε για συμβόλαιο με καποιο πάροχο και 40 ευρω με καρτοκινητό ιντερνετ και αν κάποιος πελατης κανει χρηση ακουγοντας μουσικη πχ σε μια μερα τελος η συνδεση. επίσης αν σας διαφεύγει η τηλεόραση απαγορεύεται να παιζει εν κινήσει γι αυτο και ολοι οι κατασκευαστές έχουν ρύθμιση οταν το χειροφρενο ειναι κάτω δηλαδή απασφαλισμενο αρα το οχημα εν κινησει δεν παίζει. Κάτι ακόμα κύριε Υπουργέ νομίζεται οτι οι επιβατες του ελληνικού ταξί ειναι ολοι χρηματιστες πολιτικοί άνθρωποι εν γενει που δεν μπορουν χωρις την παρακολουθηση του bloomberg cnn και διαφορων τετοιων καναλιων? αναγνωρίζεται μηπως το κοστος εγκαταστασης τετοιων συστηματων στην ελευθερη αγορα ποσο κοστίζει γιατι εργοστασιακά δεν το συζηταμε ειναι ενα αυτοκινητο ακομα. Φαίνεται Υπουργέ μου πως είστε εκτος τοπου και χρόνου παντως γιατι αν πηγαινατε σε αεροδρομιο κυρίως θα βλέπατε οτι τα περισσότερα ταξί ανεξαρτήτως ηλικίας οδηγού ή ιδιοκτήτη έχουν τηλεόραση αφου ειναι η μονη παρηγορια στις 4ωρες και 5ωρες αναμονες κάτω απο τον καυτό ήλιο το καλοκαίρι ή το αβασταχτο κρύο το χειμώνα, όσο δε για το ιντερνετ να είναι καλά η τσέπη μας που το πληρώνει. Κύριε Υπουργέ στον λιμάνι του Πειραιά αν το ταξι φέρει συσκευή gps και δεν εχει χάρτη του επιδίδεται κλήση από τους λιμενικούς. Τελικά Υπουργέ μου την νέα τεχνολογία τη θέλουμε ή την καταδικάζουμε? Τα περισσότερα αυτοκίνητα αντικατεσταθησαν την ολυμπιάδα και κυρίως ειναι της γνωστης εταιρειας με το αστερι. Νομίζετε οτι με τις ισχύουσες τιμες που εσεις θέλετε και να μειώστε οταν το κοστος έχει ξεπερασει κατά πολύ το ύψος αυτών, μπορούν να συντηρηθούν σωστά ώστε να μην κινδυνεύει η ζωή των επιβενώντων? για ποια νέα αυτοκίνητα μιλάτε? τα υβριδικά ειναι μεν πανακριβα και τελικά δεν προσφέρουν ούτε οικονομία στο καύσιμο ούτε στους ρυπους οταν μιλάμε για ταξί. Η μόνη λύση ειναι τα πετραλαιοκίνητα νέας τεχνολογίας. Μας κατηγορείτε μέσω του τύπου για φοροφυγάδες. Δική σας απόφαση και εννοώ του κράτους όλα αυτά τα χρόνια που και το κόμμα σας κυβερνούσε είναι η υποχρεωτική αναγραφή στο συμβόλαιο του ποσου των 2.100 ευρώ ή όσο έχει αναπροσαρμοσθει σήμερα. Το ποσό υπεραξίας που πληρώσαμε για την χρήση πετρελαίου ως καύσιμο το ξεχνάτε? Επίσης και με βάση τα στοιχεία που ο συνάδελφος σας υπουργος ΥΠΟΚ έδωσε στη δημοσιότητα ο ιδιοκτήτης 100% και εκμεταλλευτής ΕΔΧ δήλωνε 16000 ευρώ ετησίως. Δείτε πόσα δήλωναν πάντα κατά το ΥΠΟΚ οι γιατροι, ιδιοκτήτες νυχτερινών κέντρων, ελεύθεροι επαγγελματίες κτλ και μετα μπορείτε αν θελετε να ανακαλέστε τις απαξιωτικες δηλώσεις σας αυτές. Σήμερα στο χώρο εργασίας αυτό ειναι άτομα που αγαπούν το αυτοκίνητο την κοινωνικότητα που προσφέρει μιλάνε όλοι αγγλικά και οι λιγοι που δεν μιλουν ειναι η γενια η μετα τον πολεμο που τοτε δεν ειχαν να φάνε όχι να μαθουν ξενη γλώσσα. Για όλα αυτά και για πολλά άλλα που ξερετε πολύ καλά όπως του ότι η τρόικα και η ΕΕ ποτέ δεν είπε κάτι για την απελευθέρωση των ταξί, οδηγία 123, σας παρακαλώ να αποσύρετε το νομοσχέδιο αυτό και σε ειλικρινή διάλογο με όλους τους πραγματικά εμπλεκόμενους φορείς και όχι μόνο με τον ΣΕΤΕ να δείτε όλοι το πως θα αναβαθμιστει πραγματικά το επάγγελμα χωρίς προγκρόμ και διατάξεις αφανισμού του κλάδου ρεβανσιστικά και μόνο. Μετα Τιμής Γιώργος Μπουρέκας πρώην ιδιοκτήτης (βλέπετε τα κέδη ήταν τόσο πολλά και οι ώρες δουλειάς τόσο λίγες που δεν το άντεξα, με έχασε η οικογένεια μου, χώρισα, έμεινα καταχρεωμένος και τωρα εργαζομαι για 502 ευρώ καθαρά το μήνα εδώ και 3 χρονια άρα και πάλι εδω ειμαι μπροστα πολύ μπροστα αναγκασμένος να προσφυγω στον "νόμο Κατσέλη" για να σώσω ότι μπορώ να σώσω από τη ζωή μου)