Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Δάτσιος Μπάμπης | 8 Σεπτεμβρίου 2011, 20:52
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θέλω πρώτα να μάθω πιό είναι το όφελος για το λαό από την αλλαγή που έγινε στα φορτηγά. Κερδίσαμε μήπως κάτι και δεν το κατάλαβα εγώ; Οι αυτοκτονίες των χρεοκοπημένων ιδ. φορτηγών ΔΧ είναι ασήμαντο γεγονός για σας που αποφασίζεται για την τύχη του λαού και της χώρας; Ολοι μας γνωρίζαμε και σεις βέβαια ότι οι άδειες ΦΔΧ και ΔΧΕ υπήρχε το καθεστός τις μεγάλης διαφοράς στην τιμή που έγραφαν στο συμβόλαιο από την πραγματική. Προ του 1980 δεν είχαμε τις αντικειμενικές αξίες στα ακίνητα και μεσολαβούσαν τα δικαστήρια για την ρύθμιση του φόρου που αναλογούσε στις μεταβιβάσεις των ακινήτων. Ο νόμος αυτός είναι η ταφόπλακα για χιλιάδες αυτ/στες και τις οικογένειές τους. Βέβαια αμφιβάλω ότι θα διαβαστούν από κάποιον του υπουργείου αυτά που γράφουμε εμείς.Απλώς να περάσει η ώρα.