Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη ΛΑΜΨΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 8 Σεπτεμβρίου 2011, 22:36
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 1. Παράγραφος 2 : Καταχρηστικώς ορίζει ότι Το δικαίωμα παροχής υπηρεσιών για τη μεταφορά επιβατών με Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα και με μοτοσυκλέτες Δ.Χ. ασκείται από Εταιρείες Περιορισμένης Ευθύνης (Ε.Π.Ε) και Ανώνυμες Εταιρείες (Α.Ε) Νομίζω ότι σε ελεύθερη κοινωνία και οικονομία πρέπει όλοι να έχουν δικαίωμα στην επιχειρηματική δραστηριοποίηση. Δια της παραγράφου αυτής στερείται το δικαίωμα αυτό, από μεμονωμένα άτομα, όπως λειτουργούν νομίμως τόσα χρόνια. ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Εφόσον δεν έχει προηγηθεί οικονομική μελέτη που να δείχνει με αξιόπιστο τρόπο ότι μπορεί να είναι βιώσιμη η λειτουργία εταιριών ταξί, είναι παράλογο να ξεκινήσει κάτι τέτοιο. Για να είναι βιώσιμη τέτοια εταιρία θα πρέπει να έχει έσοδα τουλάχιστον 150% περισσότερα από αυτά που έχει σήμερα ένα ταξί. Αυτό σημαίνει μεγάλο κόμιστρο και πελάτες που να μπορούν να το πληρώνουν. Δηλαδή ίσως σε 10 – 20 χρόνια να γίνει τέτοια μελέτη και βλέπουμε.