Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη ΠΡΙΝΤΕΖΗΣ ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ | 8 Σεπτεμβρίου 2011, 22:53
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η εκμετάλλευση του Ταξί γίνεται υποχρεωτικά μόνο από ΕΠΕ, έστω και μονοπρόσωπη. Η επιλογή αυτή οδηγεί αυτόματα όλους τους εκμεταλλευτές σε βιβλία Γ΄ κατηγορίας, με μηνιαίο κόστος λογιστή που εκτοξεύετε μέχρι τα € 500, αντί των € 50 που πληρώνει σήμερα. Επιπλέον δυσβάσταχτο κόστος είναι και η υποχρεωτική ύπαρξη διευθύνοντα συμβούλου, σε ένα επάγγελμα που δυστυχώς πασχίζει ο εργαζόμενος 10-12 ώρες ημερησίως για μεροκάματο και όχι κέρδη επιχείρησης. Αξιοσημείωτο είναι ότι και οι συνεταιρισμοί των Ραδιοταξί που λειτουργούν σήμερα, λόγω των μικρών τζίρων τηρούν νομίμως, βιβλία Β΄ κατηγορίας. Επιπλέον η δυνατότητα που δίνει το νομοσχέδιο στην σύσταση εταιρείας από λιγοστούς εκμεταλλευτές Ταξί, χωρίς ποσόστωση των ταξί της έδρας, δημιουργεί μέγα πρόβλημα επιβίωσης στα ήδη λειτουργούντα μικρά επαρχιακά Ραδιοταξί,