Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 3 – Εποπτεία και βελτίωση του θεσμού του Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.Σχόλιο του χρήστη Σπύρος | 2 Αυγούστου 2010, 19:05
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για ποιο λόγο απαγορεύουν την επέκταση των ΙΚΤΕΟ που ιδρύθηκαν από επισκευαστές - συντηρητές οχημάτων, στον έλεγχο ΜΟΤΟ και βαρέων, όταν δεν έχει καμία σχέση ο έλεγχος που γίνεται στο ΙΚΤΕΟ με τις ατομικές επιχειρήσεις των επισκευαστών; Αν υπήρχε σωστός και αποτελεσματικός τρόπος ελέγχου όλων των ΚΤΕΟ δημόσιων και ιδιωτικών δεν θα χρειαζόταν να ψάχνει κάποιος να βρει λόγους και αιτίες για να αφήνει "εκτός" συγκεκριμένες ομάδες επιχειρηματιών που στο κάτω κάτω, δίνουν εργασία και ψωμί σε αρκετό κόσμο, και στις μέρες που διανύουμε δεν πρέπει να ξεχνάμε την ανεργία που κάθε μέρα μεγαλώνει. Το θέμα που κατά τη γνώμη μου είναι αυτό που πρέπει να απασχολεί τους ιθύνοντες είναι να διασφαλίζεται ο τεχνικός έλεγχος με ουσία και γνώμονα πάντα την οδική ασφάλεια όλων μας. Όχι λοιπόν τυπικό αλλά ουσιαστικό έλεγχο οχημάτων. Ουσιαστικό έλεγχο και στα ΚΤΕΟ για να υπάρχει ο φόβος...και έτσι ασφαλέστερα οχήματα στους δρόμους.