Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 2 Γενικοί ορισμοίΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΟΜΠΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ | 8 Σεπτεμβρίου 2011, 22:19
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 2. Πιστεύω ότι το νέο όχημα δημόσιας χρήσης (ΜΔΧ), που με το παρόν σχέδιο νόμου εισάγεται στην κυκλοφορία, δεν θα αποδώσει τα προσδοκόμενα για πολλούς λόγους. Ο φόβος των επιβατών για την ασφάλεια τους, οι καιρικές συνθήκες, η χρήση κράνους που έχουν επισημάνει και άλλοι κλπ. ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 13. Στην παράγραφο 13 αναγράφεται ότι έδρα του ΕΔΧ αυτοκινήτου ΤΑΞΙ είναι η ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ της χώρας, για την εξυπηρέτηση της οποίας δίνεται το δικαίωμα κυκλοφορίας του ΕΔΧ αυτ/του. Όμως στο Ν. 3852/10 (Πρόγραμμα Καλλικράτης) δεν υπάρχει πουθενά ο όρος ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΈΡΕΙΑ. Αντίθετα στο άρθρο 15 § 1 δίνεται ο ορισμός της ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ και συγκεκριμένα ότι ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ νοείται ο 'Καλλικρατικός" δήμος. Προφανώς στην παράγραφο 13 του άρθρου 2 εχει γραφεί εκ παραδρομής Διοικητική Περιφέρεια αντί Διοικητική Μονάδα οπότε πρέπει να διορθωθεί, εκτός και αν με τον όρο Διοικητική περιφέρεια ενοείται κάτι άλλο που θα πρέπει να διευκρινιστεί.