Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 3 Σύσταση εταιρειώνΣχόλιο του χρήστη Γεράσιμος | 8 Σεπτεμβρίου 2011, 23:10
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γιατί τόσο λόγος για εταιρείες? Να μην υπάρχουν καθόλου εταιρείες. Όποιος πληρεί τις προϋποθέσεις για να είναι οδηγός ταξί ας έχει μία δική του θέση εργασίας. Να λαμβάνει από την πολιτεία μία άδεια έναντι ενός εντελώς λογικού ποσού, να αγοράζει το αυτοκίτητό μόνος του, και τελικά να πληρώνει τους φόρους του και να κάνει τη δουλειά του. Όταν δεν θα θέλει πια να επιστρέφει την άδεια στην πολιτεία και η πολιτεία να του επιστρέφει τα χρήματα που είχε δώσει για την απόκτησή της. Οι άδειες να είναι ονομαστικές και αμεταβίβαστες. Πως είναι στον Καναδά? Αν σε πιάσουν να έχεις δώσει το ταξί σου να το δουλέψει άλλος ανακαλείται η άδεια. Έτσι ούτε υπερβολικά πολλά ταξί θα υπάρχουν ταυτόχρονα στο δρόμο καθώς ο κάθε οδηγός / ιδιοκτήτης θα πρέπει να ξεκουράζεται κιόλας ούτε και αλεξιπτωτιστές στο επάγγελμα θα υπάρχουν. Οι εταιρείες είναι για να τα αρπάξουν άλλη μιά φορά αυτοί που τα αρπάζουν πάντα. Είπαμε να μεταρρυθμιστούμε προς το καλύτερο οχι να τα κάνουμε από χάλια χειρότερα.