Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 3 Σύσταση εταιρειώνΣχόλιο του χρήστη ΛΑΜΨΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 9 Σεπτεμβρίου 2011, 00:32
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αυτό που θα έπρεπε να συνειδητοποίησει ο κάθε Υπουργός είναι το εξής: Το ταξί δεν είναι μπακάλικο που πουλάει σε τιμές που ορίζει ο μπακάλης με κίνδυνο να πάει στραβά η δουλειά του λόγω ανταγωνισμού από το απέναντι σούπερ μάρκετ. Το κόμιστρο του ταξί το καθορίζει το κράτος. Έχει λοιπόν υποχρέωση το κράτος να μεριμνά για την επιβίωση και πρόοδο του ταξί. Εαν δεν μεριμνά για αυτήν την υποχρέωση, αυτό σημαίνει οτι δεν εκτελεί τα καθήκοντά του με τρόπο σωστό (για να μη πω κάτι προσβλητικό). Ούτε μπορεί να υπάρξουν 3-4 διαφορετικά κόμιστρα (ελεύθερος ανταγωνισμός). Εαν υπήρχαν (οριζόμενα από τον ταξιτζή και όχι το κράτος) θα βλέπαμε δηλαδή το παράδοξο: Να περιμένει στην Πατησίων κάποιος που βιάζεται να βρεί ταξί, να περιμένει πολλή ώρα, μέχρι να βρει άδειο και φθηνού κομίστρου ταξί!!! ΝΟΜΙΖΩ οτι προσπαθούν να μάθουν να κουρεύουν στου κασιδιάρη το κεφάλι!!