Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Οικονόμου Ιωάννης | 9 Σεπτεμβρίου 2011, 00:36
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κε Υπουργέ, Στο σχετικό υλικό της διαβούλευσης βάλατε για διευκόλυνση μας και το Π.Δ 346/2001 που όπως διαβάζουμε αναφέρετε στην προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις των οδηγιών 96/26 ΕΚ και 98/76 ΕΚ του συμβουλίου της Ευρώπης. Να δούμε όμως και τι μας λένε αυτές οι οδηγίες. http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CONSLEG:1996L0026:20070101:EL:PDF και http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:1998:277:0017:0025:EL:PDF Στην οδηγία λοιπόν 96/26, η οποία δεν έχει τροποποιηθεί από την 98/76 ως προς το επάγγελμα του οδικού μεταφορέα επιβατώναν, αφέρεται ρητά στο άρθρο 1 παράγραφος 2 περίπτωση Β ότι: «επάγγελμα οδικού μεταφορέα επιβατών»: η δραστηριότητα κάθε επιχείρησης που εκτελεί επιβατικές μεταφορές για το κοινό ή για ορι- σμένες κατηγορίες επιβατών, με οχήματα τα οποία ως εκ της κατα- σκευής και εξοπλισμού τους μπορούν να μεταφέρουν περισσότερα από εννέα άτομα — περιλαμβανομένου και του οδηγού — και τα οποία προορίζονται για το σκοπό αυτόν, έναντι κομίστρου καταβαλλο- μένου από τον επιβάτη ή τον διοργανωτή της μεταφοράς, — «επιχείρηση»: κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που ασκεί κερδοσκο- πική ή μη δραστηριότητα, κάθε οργάνωση ή ένωση προσώπων χωρίς νομική προσωπικότητα που ασκεί κερδοσκοπική ή μη δραστηριότητα, καθώς και κάθε δημόσιος οργανισμός που έχει ιδία νομική προσωπικό- τητα ή εξαρτάται από αρχή έχουσα νομική προσωπικότητα, Συμπερασματικά δεν μπορείτε να χρησιμοποιείτε κοινοτικές οδηγίες και Π.Δ τα οποία δεν αναφέρονται σε καμμία περίπτωση σε οχήματα με λιγότερες των εννέα θέσεων περιλαμβανομένου του οδηγού. Με τον Ν.3844/2010 http://ec.europa.eu/internal_market/services/docs/services-dir/implementation/national/GR_Horizontal_law_el.pdf έγινε η προσαρμογή της 123/2006 ΕΚ στην Ελληνική νομοθεσία. Στο άρθρο 2 παρ. 8 αναφέρονται οι <> οι λόγοι που αναγνωρίζονται ως τέτοιοι στη νομολογία του δικαστηρίου των Ευρωπαικών Κοινοτήτων όπου αναφέρετε ώς λόγος και η προστασία του περιβάλλοντος συμπεριλαμβανομένου και του αστικού περιβάλλοντος. Υπήρχε λοιπόν ουσιαστικός λόγος να εκδοθεί Π.Δ μέσα σε τέσσερις μήνες σύμφωνα με τον Ν3919/2011 άρθρο 2 παρ 3 και 4 και άρθρο 3 παρ 2 για τον παραπάνω επιτακτικό λόγο δημοσίου συμφέροντος. Το παραπάνω δεν έγινε οι προθεσμίες περάσανε για τους γνωστούς λόγους και προσπαθείτε τώρα να μας πείσετε ότι το νομοθετικό διάταγμα που καλούμαστε να κάνουμε διαβούλευση θα αποτελέσει το μέλλον μας. Δυστυχώς δεν πειθόμαστε όταν διαβάζουμε και το άρθρο 4 παρ 2 περ δ του 3844/2010 (στις υπηρεσίες στον τομέα των μεταφορών, στις οποίες περιλαμβάνονται και αυτές των λιμενικών υπηρεσιών που εμπίπτουν στο πεδίο του τίτλου VI της Συνθήκης της Λισαβόνας (πρώην V της Συνθήκης ΕΚ),των αστικών συγκοινωνιών, των αγοραίων οχημάτων (ταξί) και των ασθενοφόρων. Με άλλα λόγια Κε Υπουργέ δεν υπάρχει καμμία οδηγία της Ευρωπαικής Ένωσης που να αναφέρεται σε απελευθέρωση σε οχήματα κάτω των εννέα θέσεων συμπεριλαμβανομένου του οδηγού. Όσο για την Κα Κα Merkel όταν αναφέρθηκε στην μη γρήγορη απελευθέρωση των εμπορευματικών μεταφορών ήξερε τι έλεγε γιατί υπάρχουν κοινοτικές οδηγίες για τις εμπορευματικές μεταφορές και για τις επιβατικές μεταφορές ΑΝΩ ΟΜΩΣ ΤΩΝ ΕΝΝΕΑ ΘΕΣΕΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ. Δεν θα χάσουμε Κε Υπουργέ την 6η δόση αν απελευθερώσεται με τον τρόπο αυτό που επιχειρήτε να κάνετε τον κλάδο των Ταξί. Δίνοντας τα ταξί στο μεγάλο κεφάλαιο και εκμηδενίζοντας τις προσπάθειες και τους κόπους μιας ζωής χιλιάδων επαγγελματιών που αποφάσισαν να επενδύσουν σε μία εργασία. Κε Υπουργέ βάλτε πληθυσμιακά κριτήρια σύμφωνα με τον πραγματικό πληθυσμό κάθε περιοχής και τον μέσο όρο των διανυκτερεύσεων της.. Δεν είναι αντισυνταγματικά τα εν λόγω κριτήρια. Το ΣΤΕ έκρινε και για τους Δικαστικούς Επιμελητές αλλά και για τους Φαρμακοποιούς (εκκρεμεί η απόφαση της ολομέλειας) την συνταγματικότητα των παραπάνω κριτηρίων. Η άδεια δεν μπορεί να μην μεταβιβάζεται όταν μάλιστα έχει αγοραστεί και δεν έχει παραχωρηθεί. Ζητώ συγγνώμη αν σας κούρασα και σας υπενθύμισα κάποια πράγματα που σίγουρα γνωρίζετε εσείς και οι σύμβουλοι σας. Με εκτίμηση, Οικονόμου Ιωάννης Εκμεταλλευτής Ταξί