Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 25 Πειθαρχικά Συµβούλια – Λοιπά όργαναΣχόλιο του χρήστη ΛΑΜΨΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 9 Σεπτεμβρίου 2011, 01:53
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το σωστό είναι για λόγους ασφαλείας αλλά και για λόγους πιστοποίησης τι ακριβώς έχει συμβει(μεταξύ πελάτη και ταξιτζή), να υπάρχει υποχρεωτικά κάμερα εντός του ταξί. Θα καταγράφει σε όλη την διάρκεια της διαδρομής (όσο λειτουργεί το ταξίμετρο παραδείγματος χάριν)και τα καταγεγραμμένα να είναι αποδεκτά ακόμη και σε δικαστήριο. Όμως αυτά είναι κατά το μυαλό αρμοδίων υπερβολικά. Μόνον το ιντερνέτ και η τηλεόραση τους ενδιαφέρει. Αν πάθει κάτι ο ταξιτζής ή κατηγορηθεί αδίκως δεν τους ενδιαφέρει.