Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 31 Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΛΑΜΨΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 9 Σεπτεμβρίου 2011, 01:42
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ποιά χρηματοδότηση; Θα δώσουν λέει 50.000.000 ευρώ για ταξιτζήδες από ευρωπαϊκό πρόγραμμα. Σιγά το ποσόν!! Αν το διαιρέσεις παραδείγματος χάριν με 30.000 ταξιτζήδες θα παίρνει έκαστος 1666 ευρώ!!!!! Όλα γίνονται για να κερδίσουν "μαύρο" χρήμα υψηλά ιστάμενα πρόσωπα. Θα χάσουν που θα χάσουν τις εκλογές και ... ό,τι αρπάξουν. Φυλακή γνωρίζουν οτι είναι σχεδόν αδύνατον να πάνε και ... χορεύουν καλά. Αναρωτιέμαι ... πού είναι άραγε η έκθεση βιωσιμότητας των όσων προωθεί ο κατά τα άλλα αξιότιμος υπουργός; Οι παλαιοί έλεγαν 10 φορές μέτρα και μια κόψε. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για αυτούς.Εαν νομίζει οτι έχει δίκαιο ο κύριος υπουργός .... είναι πολύ απλό. Να μας παρουσιάσει άλλες χώρες όπου λειτούργησε το σύστημα (αυτό που προωθεί) επί σειρά ετών με επιτυχία. Επίσης να ανοίξει το κρατικό ταμείο και να δώσει σε κάθε άδεια ολόκληρη που δημεύει τουλάχιστον 130.000 ευρώ, και αντιστοίχως τα μισά για μισή άδεια, (χωρίς να υπολογίζω το όχημα). Αλλά θελει με "ξένα κόλυβα να κάνει μνημόσυνο"!!