Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη ΛΑΜΨΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 9 Σεπτεμβρίου 2011, 05:30
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριε υπουργέ Θέλω να συμπληρώσω οτι εφόσον το κράτος ορίζει το κόμιστρο των ταξί το κράτος έχει ευθύνη να μεριμνά για την βιώσιμη λειτουργικότα και ανάπτυξη των ταξί. Εαν δεν το κάνει σημαίνει οτι κάτι στραβό "βρωμάει" από κάτω. Για να μεριμνήσει σωστά λοιπόν πρώτα κάνει την μελέτη, δανείζεται και ό,τι θετικό υπάρχει σε άλλες χώρες (δεν χρειάζεται όλα να τα ανακαλύψουμε εμείς)και αφού έχει τεκμηριωμένη επιστημονική μελέτη, μετά προχωράει σε αλλαγές.Εαν δεν πράξει με αυτόν τον τρόπο κάτι δόλιο και κακό υπάρχει. Αλήθεια εαν τελικά δοθούν οι όποιες άδειες σε 10 μήνες θα χαλάσει ο κόσμος; Γιατί τόση απερίσκεπτη βιασύνη; Πού είναι η τεκμηριωμένη επιστημονική μελέτη; Νομίζω οτι είναι παράλογο να "κτίζει" κανείς χωρίς να προηγηθεί π.χ. εδαφολογική μελέτη από γεωλόγους να βεβαιωθεί οτι θα είναι σε στέρεη βάση το κτίσμα. Εαν δεν πράξετε σωστά, θα δημιουργηθεί χάος και ζημιά ανυπολόγιστη.