Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΉΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ | 9 Σεπτεμβρίου 2011, 06:09
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Φυσικα και η απελευθέρωση ειναι σωστή μονο που αυτη επρεπε να ειχε θεσμοθετηθει 20 χρονια πριν με βαθος χρονου 20ετίας ωστε να προστατευθουν αυτοι που καλως η κακως επενδυσαν μια περιουσια για να αποκτησουν μια αδεια και να κανουν ενα επαγγελμα. Δεν κρινω αν ειχαν η οχι καβαλησει το καλαμι οι ταξιτζηδες αλλα δεν μπορεις εναν ιδιοκτητη ταξι που εδωσε 170000 ευρω με δανειο που χρωσταει ακομα να του πεις οτι μεχρι εδω ητανε. Επρεπε να δοθει χρονος να ξεχρεωθουν τα δανεια των ανθρωπων που επισημα οι τραπεζες χορηγουσαν ελευθερα και επισης να αποτραπουν οι ενδεχομενως επομενοι υποψηφιοι δανειοληπτες η και επενδυτες σε αυτο το επαγγελαμα. Με προγραμματισμο και σωστες κατευθυνσεις γινεται η σωστη δουλεια και οχι αρπα κολλα. ακομα και να ειχε εξαγγελθει καποια χρονια πριν αοριστα οτι θα απελευθρωνονταν οι αδειες θα επρεπε να υπαρχει οδηγια για μη χορηγηση δανειων για αυτο το σκοπο και οπωσδηποτε ενεργειες ενημερωσης για τις προθεσεις του κρατους να απελευθερωσει το επαγγελμα τοσο του ταξιτζη οσο και τα υπολοιπα που γινονται "εν μια νυκτί". Στο "ποδαρι" και "αρπα κολλα" δεν φτιαχνονται νομοσχεδια επειδη εκτελουνται εντολες "εξοθεν". Σωστή η απελευθερωση αλλα οχι ετσι οπως γινεται. Δεν υπαρχει δικαιολογια καμια για τον τροπο που εφαρμοζεται.