Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Αθανάσιος | 9 Σεπτεμβρίου 2011, 07:08
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ειναι απορίας άξιο πως ζούσαν οι ταξιτζίδες τόσα χρόνια και κυρίος που έβρισκαν τα χρήματα να αγοράσουν άδεια ταξί (200000 ευρώ) ενώ συγχρόνος ζούσαν οικογένειες και αγόραζαν κατοικίες. Φυσικά μιλώ για τους ιδιοκτήτες όχι τους οδηγούς. Καταλαβαίνουν πολύ καλά ότι το πράγμα δεν πάει άλλο. Το ταξί δεν είναι δημόσιο μέσω μεταφοράς, ή είναι ελεύθεροι επαγγελματίες ή δεν είναι. Ας αποφασίσουν, το παιχνίδι έχει κανόνες καιρός να τους σεβαστούμε! Σε καμία πολιτισμένη χώρα (και πιστέψτεμε έχω ταξιδέψει πολύ) δεν απαγορεύετεαι ένα ξενοδοχείο να κάνει transfer από και προς αεροδρόμιο με δικό του όχημα. Είναι υπηρεσία που μπορεί να παράσχει. Εδώ πάλι όχι! Σε μία πλέον τουριστική χώρα!