Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Δημητρης | 9 Σεπτεμβρίου 2011, 08:36
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
καλημέρα σας. Όπως εσείς μας γνωστοποιήσατε ( http://www.gsis.gr/debtors/kerdoskopika-np.html ) οι περισσότεροι οι μεγαλοοφειλέτες είναι Ε.Π.Ε. και Α.Ε.. Και θέλετε να κάνετε εταιρίες τα ταξί που πληρώνουν κάθε υποχρέωση τους στην ώρα τους.. Οι εταιρίες δεν έχουν να προσφέρουν κάτι παραπάνω στο κράτος και στους πολίτες.. πέρα από καμιά πτώχευση.. (Εδώ μέσα στους οφειλέτες έχετε και το ΜΙΝΙΟΝ ... θα τα πάρετε σίγουρα μην ανησυχείτε..) οφειλές σε υπαλλήλους και κράτος.. και να σας απειλούν ότι εάν κλείσουν θα μείνουν άνεργοι πολλοί πολίτες. Πολλοί πολίτες που θα πληρώνονται με ένα μισθό της πίνας για να κερδίζει το κεφάλαιο. Πλέων δεν θα απορώ πως θα βγάζουν κέρδος οι Α.Ε. μια και το ταξί έχει περιορισμένο κέρδος .. πολύ απλά δεν θα αποδίδουν Φ.Π.Α. και εμείς οι απλοί πολίτες για λίγα ευρό μπορεί να βρεθούμε στην φυλακή. Ελλάδα σκοτώνεις τα παιδιά σου! Επιτελούς σταματήστε τα άδικα Π.Δ. & Νομοσχέδια σε όλους τους κλάδους, γιατί στο πάτο του βαρελιού έχει χώρο ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ! να βάζετε την ανθρωπιά πάνω απ'όλα.. γιατί αυτό που παίζετε με τον κλάδο του ταξί λέγετε κάπως αλλιώς και όχι ανθρωπιά.. Σας ευχαριστώ πολύ