Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Θεοχάρης Αγγελίδης | 9 Σεπτεμβρίου 2011, 09:39
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προφανώς και είναι εντελώς ακατ-ανόητο αλλά και βρίσκεται εκτός λογικής καθώς και εκτός του Συντάγματος η υποχρέωση μια επαγγελματική δραστηριότητα, ήσσονος σημασίας, όπως η εκμετάλλευση ενός ταξί, να μπορεί να ασκείται μόνο δια εταιρίας και δη κεφαλαιουχικού τύπου. Αυτό επιβαρύνει υπέρμετρα το κόστος λειτουργίας μιας μικρής επιχείρησης, με την υποχρέωση τήρησης βιβλίων Γ΄Κατηγορίας, ενώ δεν υφίσταται κανείς μα κανείς λόγος δημοσίου συμφέροντος να το πράξει. Επίσης: Το ΠΔ 346/2001 αντικαθίσταται ήδη από τον Κανονισμό 1071/2010 με ισχύ από 04.12.2011, όπου η αλήθεια είναι ότι τα Ταξί δεν συμπεριλαμβάνονται στις μεταφορικές επιχειρήσεις. Αυτό προκύπτει και από την ανάγνωση του Κανονισμού 1073/2010. Βεβαίως η υποχρέωση της (ουσιαστικής και όχι μόνο στα χαρτιά) εκπαίδευσης είναι σημαντική - πλην όμως το Υπουργείο Σας κε Υπουργέ ακόμη δεν μπορεί να οργανώσει την εκπαίδευση των επαγγελματιών οδηγών, να μην πούμε ότι απλά έχει ευτελίσει πλήρως τη διαδικασία εκπαίδευσης τους. Μήπως ήρθε η ώρα, κατά την οποία αντί να καταγγέλετε του δημοσίους υπαλλήλους να τους αφαιρέσετε επιτέλους τις αρμοδιότητες αυτές, όπως κάνει η Γερμανία π.χ. που τις έχει αναθέσει στα Επαγγελματικά τους Επιμελητήρια??? Με ποιες γνώσεις και ποιες εμπειρίες δηλαδή ένας υπάλληλος μιας Διεύθυνσης Συγκοινωνιών γνωρίζει τους κανόνες του eco driving για να υποβάλει σε εξετάσεις έναν επαγγελματία οδηγό??? Επιτέλους ξεκολλήστε από τον κρατισμό και το Beamtentum (το κράτος των δημοσίων υπαλλήλων!