Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Σπύρος Τσόνας | 9 Σεπτεμβρίου 2011, 09:00
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το παρόν νομοσχέδιο επί της αρχής του, δεν εισηγείται καμία 'απελευθέρωση' του επαγγέλματος, παρά μόνο μεταφορά της ιδιοκτησίας των ταξί από τον ιδιώτη στο κράτος, και τους γνωστούς 'φίλους' αυτού. Πέρα από το προφανές του πράγματος, ότι δηλαδή δεν θα προκύψει καμία δημοσιονομική ωφέλεια από αυτό το νομοσχέδιο, η κρατικοποίηση αυτή έχει μόνο σκοπό τη δημιουργία νέας πηγής ψηφοφόρων. Τώρα που οι προσλήψεις στο δημόσιο δυσκόλεψαν, ψάχνουμε νέους τρόπους να διατηρηθούμε στην επιφάνεια... Συγχαρητήρια κύριοι του υπουργείου...